woensdag 24 april 2013

Nieuwe bikinitop, maaaaar geen broekje, helaas!

Met die zalige zonnestraaltjes van vandaag kon ik het niet nalaten tijdens mijn middagpauze eventjes naar de winkelstraat te trekken.

Ik wandelde de Hunkemöller binnen, en zag deze leuke roze maximizerbikini (ja, een maximizer, dat kan ik wel gebruiken met mijn bescheiden cupje :-) ):


Ik paste het bikinitopje en het zat helemaal perfect. Eindelijk eens een bikini waarin ik een beetje borstvolume heb, maar toch ook niet het overdreven "kijk, zij heeft een push up aan"-effect.

Ik was dus helemaal vrolijk, tot ik het bijpassende broekje paste: te groot opzij, en onderaan slobberde het ook al. Not charming.

Helaas pindakaas bestaat er geen kleinere maat in dit broekje, maar ik dacht een oplossing gevonden te hebben. Bij H&M had ik enkele weken geleden al een roze bikini gekocht, en ik dacht dat dit wel zou matchen:



Maar niet dus... De bikinitop die ik bij Hunkemöller kocht is eerder paarsig-roze van kleur, en de bikini van H&M echt roze-roze.

Daar zit ik dus met mijn prachtige bikinitop. Ik zal me dus noodgedwongen moet overgeven aan de mix & match trend :-) Ik denk dat deze bikinitop met een mooi wit broekje ook wel mooi zal staan op een gebruinde huid, niet? Of misschien moet ik een broekje zoeken met een print waarin dit kleur roze ook voorkomt en dan maar doen alsof het een setje is? ;-)

Ach ja, als zelf de celebs geen matching bikini's meer dragen... Check Jessica Alba:



Dan zal het bij mij ook wel lukken hé. Nu dus beginnen met zoeken naar een mooi bikinibroekje.

Jullie tips dames? Hebben jullie al een bikini voor deze zomer?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten