woensdag 24 april 2013

Strak in je vel dankzij de Garnier Bodytonic

Het wordt weer zomer (oftwel: dat hoop ik toch, want met dat weer van tegenwoordig :-) ) en dus willen we er allemaal weer mooi strak uitzien in onze bikini, zodat we zelfverzekerd over het strand kunnen paraderen.

Ik hou ervan om verschillende crèmes uit te testen die mij beloven een strakke huid zonder sinaasappelhuid te bezorgen. Eén van mijn absolute favorieten is de Garnier Bodytonic, die ik vandaag voor jullie zal reviewen:



Wat?
De Garnier Bodytonic is een hydraterende lotion op basis van caffeïne en zee-algen. Van caffeïne weten we dat het vochtafdrijvend werkt, ideaal dus om die vervelende cellulite weg te krijgen!

Deze Garnier Bodytonic belooft ons na 7 dagen al een verstevigend en verslankend effect. Na 4 weken zou onze huid al een pak strakker moeten zijn.

De test
De Garnier Bodytonic is een vrij vloeibare substantie, die lekker fris naar citroen ruikt. De lotion smeert gemakkelijk uit en trekt heel snel in. Ideaal dus voor ochtenden wanneer het allemaal een beetje sneller moet gaan. Onmiddellijk nadat je de lotion insmeert, voel je hem al zijn werk doen. Het klinkt bizar, maar je krijgt echt het gevoel dat de lotion je huid al onmiddellijk strakker trekt.

Resultaat
Als je de lotion inderdaad twee maal daags gebruikt, boek je al snel resultaten. Je huid voelt heerlijk zacht en gehydrateerd, en ik heb inderdaad de indruk dat hij alles een beetje strakker maakt.
Zeker toen ik even gestopt was met de lotion, merkte ik dat mijn huid slapper werd en begon ik meer cellulite te zien.
Natuurlijk is dit geen wondermiddel, een gezonde levenstijl, veel water drinken en een beetje lichaamsbeweging is uiteraard ook essentieel voor een strakke, slanke lijn, maar toch helpt de Garnier Bodytonic je al een heel stuk op weg.

Prijs
Deze Garnier Bodytonic kost ongeveer € 4,50 voor een hele grote fles, voor mij absoluut zijn geld waard!

Pro's en contra's
+ Ruikt lekker fris naar citroen
+ Smeert makkelijk uit en trekt heel snel in
+ Je voelt de lotion je huid strak trekken
+ Niet duur
- Je cellulite krijg je er toch niet helemaal mee weg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten